A halasztott fizetés kérdése a reklámajándék piacon

Cégpolitikánk alapvető eleme, hogy a promóciós termékek halasztott fizetését azért nem tartjuk indokoltnak, mert ezekért az ajándékokért, mint a marketing mix bevetett eszközéért, a hirdető nem vár közvetlenül ellenértéket, a kapott célcsoport nem fizet érte. Ez alól lehet kivétel ugyan – pl. webshop esetében – de a költségvetés tervezésekor és elfogadásakor ennek a pénzügyi vonzatát –mint bármely más médiaeszközét, reklámeszközét- és kockázatát előre tudja a hirdető. Nem látjuk az okát, hogy miért a gyártónak kellene finanszíroznia a hirdető által megálmodott, ajándéknak szánt termékeket, nem beszélve a körbetartozások végeláthatatlan köréről, ami a gazdaságra komoly negatív hatást gyakorol. Gyártóként és forgalmazóként két fizetési módot tartunk elfogadhatónak – az előrefizetést vagy a termékek átvételkori fizetését, a gyártás megkezdéséhez szükséges előleggel támogatva. A termékek minőségét mintákkal és látványtervekkel biztosítjuk ügyfeleinknek, így gyakorlatilag kockázat nélkül rendelheti meg a kívánt ajándékokat. Évtizedes tapasztalatunk alá is támasztja ezen hozzáállásunkat; olyan nagy nemzetközi cégek is csatlakoztak ehhez, mint: DENSO, Jabil, MSD, Converse, Continental, Samsung, MTVA – és még sorolhatnánk.

Bízunk benne, hogy Önöket is elégedett vevőink körében köszönthetjük.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.